tirsdag den 12. marts 2013

En anbefaling

Jeg kan kun opfordre til at slå vejen forbi webshoppen Sirlig.dk. Ikke alene bugner shoppen af lækker finurligheder, men servicen er også tiptop.
På bloggen herligheder havde Denise bragt en rabatkode til sin webshop. Og indrømmet! Jeg blev fristet! Dette fine æbletryk røg i kurven.

A4 trykket ankom pænt indpakket i stribet papir. Og til min store overraskelse bød konvoluttens indhold ikke kun på en plakat, men også et fint postkost & 2 styks herlige hjerteklistermærker! :)







Det fine æbletryk hænger nu og pryder på mit kontor..




1 kommentar:

  1. Jeg er vild med dine ophæng, at bruge buksebøjler er jo genialt! Det må jeg huske :-) Det klæder altså rummet med et lille ævle.

    Tak for dine pæne ord, dem er jeg MEGET glad for!

    SvarSlet